Svarstoma, kas geriau – skaitmeninė ar fizinė reklama

Labai dažnai svarstoma, kuri reklamos rūšis yra pati efektyviausia ir tinkamiausia šiuolaikiniam verslui – virtuali ar fizinė reklama? Tačiau atsakymas nėra vienareikšmiškas. Reklama visuomet turėjo ir tebeturi dvi monetos puses. Kiekvienas atvejis yra skirtingas ir unikalus, o tai reiškia, kad ir reklamos priemonės visada labai skiriasi. Be to, reikėtų pabrėžti, kad svarbios abi minėtos reklamos rūšys. Tai reiškia, kad norint pasiekti pačius geriausius rezultatus, nereikėtų išaukštinti vienos ir visiškai atsisakyti kitos reklamos rūšies. Jei jūsų reklamos kampaniją sudarys skirtingi elementai, tai reikš, kad reklama yra diferencijuota ir galinti pasiekti skirtinguose segmentuose esančius vartotojus. Tokiu būdu didėja tikimybė, kad sulauksite dar didesnio naujų klientų prieaugio ir sistemingai didinsite savo verslo žinomumą.

Vizitinių kortelių gamybaIr net, jei iki šiol ne kartą girdėjote, kad fizinė reklama yra atgyvenęs sprendimas, kuris įtakoja tik vis didesnes išlaidas ir negali padėti sukurti norimų rezultatų, tokius teiginius turėtumėte vertinti labai skeptiškai ir kritiškai. Jei vienas ar kitas vartotojas pateikia tokius teiginius, jis taip pat turėtų savo nuomonę pagrįsti akivaizdžiais faktais. Būtent tuomet įprastai paaiškėja, kad pritaikytos reklamos priemonės ir pati reklama nebuvo tinkama arba buvo pernelyg neprofesionali ir platinta neteisingose vietose. Trumpiau tariant, jei spausdinta reklama jums nepadeda pajudėti pirmyn ir pritraukti daugiau klientų – reikėtų ieškoti padarytų klaidų ir jas kaip įmanoma greičiau ištaisyti.

Pavyzdžiui, jei norite pasirinkti spausdintos reklamos priemones, atsižvelkite į savo vykdomos komercinės veiklos pobūdį, konkrečią rinką ir auditoriją. Tai yra labai svarbūs veiksniai, kurie turės tiesioginės įtakos jūsų tolimesniems pasirinkimams ir reklamos priemonių pritaikymui. Galbūt jums aktuali vizitinių kortelių gamyba? O gal manote, kad šiemet savo potencialius klientus galėtumėte pradžiuginti nemokamais kalendoriais, todėl jums bus reikalingas stalinių arba sieninių kalendorių spausdinimas? Pasirinkimų yra ne vienas ir ne du, todėl labai gerai ir atidžiai įvertinkite kiekvieną iš jų. Tuomet galėsite būti tikri, kad padarėte viską, jog jūsų investuoti pinigai atsipirktų su kaupu. Taigi, belieka sudaryti savo būsimos reklamos strategiją, į ją nepamirštant įtraukti tiek skaitmeninės, tiek ir fizinės reklamos priemonių.