Lankstinukai – pagrindiniai jų kūrimo žingsniai

LankstinukaiGalbūt esate girdėję, kad lankstinukai yra viena efektyviausių reklamos priemonių, tačiau jų sėkmė priklauso nuo to, kaip profesionaliai bus sukurtas lankstinukų dizainas.

Lankstinukų dizainas turi pritraukti vartotojų dėmesį ir sužadinti jų smalsumą. Taigi, būtina užtikrinti, kad informacija, kuri bus pateikiama šiose spausdintos reklamos priemonėse, sudomins jūsų potencialius klientus ir paskatins juos įsigyti konkrečias prekes ar pasinaudoti tam tikromis paslaugomis. Galiausiai, nepamirškite ir veikimą skatinančių elementų – pateikite telefono numerį, tinklalapio adresą ar bet kurią kitą detalę, kuri nukreips vartotojus tinkama linkme.

Tačiau tam, kad viskas būtų paprasčiau, žemiau pateiksime jums pagrindinių žingsnių sąrašą:

Lankstinukų profesionalumas

Sukurti labai profesionalų ir patrauklų lankstinuką – reikia labai daug patirties, kruopštaus darbo ir laiko. Neprofesionalūs lankstinukai gali labai neigiamai paveikti jūsų įmonės įvaizdį, todėl svarbu pasirūpinti, kad jūsų lankstinukus kurtų tikri šios srities profesionalai.

Dėmesį pritraukianti antraštė

Nemaža dalis žmonių, į savo pašto dėžutę gavę vienokių ar kitokių lankstinukų, nieko nelaukę juos išmeta į šiukšliadėžę. Tačiau būtent per vos kelias sekundes, kol lankstinukai yra nešami išmesti, juose esančios antraštės privalo sudominti vartotoją. Būtent todėl tobula ir puikiai apgalvota antraštė turi tokią didelę įtaką tolimesniems vartotojų veiksmams. Jokiu būdu antraštės vietoje nenaudokite savo įmonės ar produkto pavadinimo. Pateikite tokį tekstą, kuris sužadins jūsų potencialių vartotojų dėmesį.

Venkite ilgų sakinių

Žmonės retai mėgsta skaityti ilgus sakinius, todėl naudokite jų kuo mažiau, o jei galite – visai jų atsisakykite. Išgryninkite pagrindinę ir svarbiausią informaciją, kuri yra aktuali jūsų klientams. Tuomet sulauksite gerokai puikesnių rezultatų.

Naudokite vaizdinius elementus

Niekuomet nereikėtų pamiršti lankstinukuose panaudoti įvairių puikiai apgalvotų vaizdinių elementų. Kartais tinkamai pasirinkti paveikslėliai kur kas labiau sužadina vartotojų smalsumą.

Nepersistenkite

Stenkitės neperpildyti savo lankstinukų. Jei jie bus kupini teksto ir nuotraukų, vartotojams bus sunku atsirinkti svarbiausią informaciją. Todėl šiuo atveju informaciją pateikite saikingai.

Žinoma, tai tik keli svarbūs žingsniai, tačiau galima neabejoti, kad juos tinkamai pritaikius, sukurti lankstinukai pritrauks nemenką naujų klientų skaičių.